Salongen.

Hej, här kommer ett inlägg med lite före och efterbilder samt endast bilder på några mindre projekt som genomförts denna vecka. :)

Har klippt lugg och satt i löshår på Evelyn.

 


De vart dock ett tag sedan, nu har vi klippt av det, och gjort tillfälligt affro.(rolig grej bara..)
Före, efter klipping och affro.


 

Lugg är som sagt en av höstens trender, så även min goda vän Anna fick lugg. Superfint!



Som ni kanske kom ihåg så har vi satt i hårförlängning på min kära syster Janina, vi blekte aldrig håret eftersom hon var nöjd med färgen och jag ville spara på kvalitén. Hårförlängningen fixade vi i mitt vardagsrum, givetvis så tog jag inget i kostnad. Kommer ev börja med det på salongen också :) Endast efterbilder.




Och en bild på lördagskvällen :) (från vår personalfest..)

Kommentarer
Postat av: Anonym

är janina lillasyster eller storasyster? ser så ung ut :)

2008-09-26 @ 23:16:14
Postat av: Sara

vem är hetingen på bilden längst ner i mitten :) ?

2008-10-15 @ 23:47:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0