Kommentarsvar.

Anonym om Hårprojekt.:
hej. du har väldigt fin färg på ditt hår, vilken hårfärg använder du? tack för bra tips.

Svar:
Tack så mycket! Det var två årsedan bilden togs så ska erkänna att jag inte riktigt kommer ihåg. Men skulle gissa på en 5 i mörketsläge och en varm ton. :)

Anonym om "Pojkfrillan":
jag gillar det inte =)... Men visst ,en skönhet klär i allt. '

Svar:
Som sagt så är den korta frisyren en av höstens trender, men man kan ju anpassa den en hel del. Victorias variant är inte min favorit heller..

susanne om Billigt vs. Dyrt Schampo?:
ja man kan nog bli lurad ordentligt i tidningarna god trogen som man är.

Svar:
Ja, det är ju tyvärr så. Vi är inte tillräckligt källkritiska. Ta t ex programmet Plus, Sverker är inte objektiv och kan vrida på det åt vilket håll som helst, och visst tror vi honom?

Kommentarer
Postat av: Sara

Okej men vilket märke tycker du är bra på hårfärg? för oftast när jag färgar så blir det mörkare än vad det visas på bilden.. jag vill ha mörkt fast absolut inte svart och inte något rött i, mer chokladaktigt, kan du tipsa på nån? tack :)

2008-09-25 @ 16:18:19
Postat av: Lisa fisa

poopie :) ville bara säga att din sida är super!!! duktig du e ! gissa om ja har en snygg dator nu då :)

2008-09-25 @ 21:38:15
Postat av: mathilda

hej! jag skulle vara jättetacksam om du hjälpte mig.. jag har ett problem.. jag är blond, drar slingor då och då. jag har hårförlängning isatt och har hållt på med det länge. mitt hår blir aldrig längre eftersom att det går av så fruktansvärt lätt. dessutom plattar ag håret. jag vet att jag åste sluta för att få det bättre, men jag vill inte gå med oplattat hår.. hjälp mig. finns de ingeting jag kan göra? skulle vara jättetacksam om du kunde svara innan torsdag. tack så jättemycket! jättekul med en hår-blogg. :) kram mathilda.

2008-09-25 @ 21:55:43
Postat av: öster

om man (kille) ska lägga snaggning på huvudet, vilken längd ska man använda då tycker du? 3mm, 6mm, 10mm?

2008-09-26 @ 17:25:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0