29/6 -08

Heej!

 Mitt första inlägg är äntligen här. Kan inte skjuta mer på det nu när min kära nathalie stylat blogg så fantasktiskt snyggt!

När man går frisörlinjen och ska göra sitt projekt har man ungefär tre saker att välja på: Hårvisning, Kalender eller katalog. Och allt detta har redan gjorts ett dussintals gånger, jag vill göra något som är nytt och också till nytta. Så det blev en blogg! Varje vecka kommer jag ha en ny huvudkategori, t ex Schampo o Balsam (fick MVG på mitt prov om schampo, o ja vi har faktiskt prov på de.) Färger, Slingor, extensions, frisyrer, bal, hårredskap.. you name it, I've tried it.. Hoppas också på att få mycket frågor som jag kan svara på o tipsa om lösningar.

Så ni kan vänta er massa bra tips, snygga bilder och nödvändig fakta.




Börjar lätt med en bild från gårdagens utgång, mycket trevligt!

Kommentarer
Postat av: hanna

Jag är naturligt mellanblond, men nu har jag varit blond i ca ett år. Till hösten skulle jag vilja bli mörkhårig, men framemot nästa sommar bli blond igen.. Skulle detta slita på tok för mycket på håret? Hur tycker du jag ska lägga upp det? Färga hos frisör eller hemma? Tack på förhand, kommer följa din blogg framöver! Kör hårt =)

2008-06-30 @ 13:13:33
Postat av: anneli

trevligt med en annorlunda blogg som inte handlar om kläder å mode :D ser fram emot många smaskiga inlägg :D

2008-06-30 @ 21:51:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0