Fikarast.

Mår illa, är trött och har på mig för små byxor.. Dessutom så jobbar jag! Har dock fikarast nu. : )
Var på kalas igår hos min vän Malin. Hon fick vinglas och Vinkanna av mig och Eve. Sedan dansade vi hela natten, innan det blev pizza på Evergreen. Väldigt trevligt. 

Jag har fått mina skor från Gojane.com!! Otroligt fina, lägger upp bilder sen. Också lite info om lev.tid o kostnader.

Klippte lugg på Eve igår med, kommer upp bilder på detta också. Och har ett hett tips till er killar, från ett par grabbar på jobbet också. Men hinner inte nu för jag måste dra in pengar till levebrödet.

Adjö!


Kommentarer
Postat av: Tina

Borste eller kam?

2008-07-13 @ 21:24:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0