Bloggout!

Hej! Har inte varit inne på bloggen på tre veckor! Haft lite ångest, skälet är att jag inte vetat vad jag vill göra med mitt projektarbete och la det därför bloggen helt på hyllan för att komma tillbaka och se det med andra ögon. 

Nu är jag tillbaka, starkare än någonsin :) 

Har funderat en del på att använda matrialet i bloggen och göra en hemsida, eller ett galleri. Har inte hittat något som riktigt känts bra. Har bollat lite med syster min. VI kom fram till att bloggen är en bra idé eftersom jag är den första på min linje. Däremot kommer jag att ändra lite på bloggen.

- Endast proffisionella inlägg. (Inga personliga inlägg.)
- Uppdatering varje måndag med ett mer ingående inlägg.
- Svar på frågor varje torsdag.
- Tips och idéer kommer under veckan.

Detta är för att jag ska ha en struktur på arbetet, ett mer ingående inlägg kan ta upp till två timmar att skriva och jag varken hinner eller orkar göra det flera gånger i veckan. Även svaren kan ta en hel del tid, har tyvärr inte allt i huvudet. Därför hoppas jag genom att lägga upp det såhär få mer kvalité på inläggen. Tanken är också att det ska bli lättare för er att följa.

Hoppas ni också tycker idéen är bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0