HairShow.

Har varit på två olika hårvisningar, tänkte visa er lite bilder och vad som är trendigt i färgväg nu i höst.

Det som visades mest var absolut violetta nyanser, då menar jag inte att håret är lila utan snarare brunt med en kall något lila nyans. Tyvärr syns detta inte såväl på bilderna. En annan otroligt snygg färg som syntes mycket var koppar, som kan vara så snyggt. Jag ska göra en modell på måndag i det violetta tema (hon är vanlig "tråkig" brun nu) tror de kommer bli väldigt snyggt!
Frisyrmässigt är det mycket korta frisyrer, och lockar i alla olika former och utföranden. Även flätor fanns på agendan. Här kommer lite bilder:

Min modell inför Grazette Road show. (tyvärr har jag ingen bra bild på slutreslutatet). Men färgen ser nu väl? en otroligt snygg färg med violett. (En 6V i toning använde vi)


Fler bilder förberedelse inför visning, kunde tyvärr inte ta bildet på slutresultaten pga belysningen :(


Före:
efter:


Visning:


Som sagt mycket koppar , violett och blonda nyanser :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sweetness!!!

2008-10-10 @ 00:45:31
Postat av: Seb

Behöver du en manlig modell (försökskanin) så hör av dig/ Seb

2008-10-11 @ 02:16:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0