Kommentarsvar. (Head Cases)

Mannen på Öster.

Kul att du skriver! ahh, har ju en central lägenhet men mat har jag nog aldrig tackat nej till. haha. :) Nu efter EM och allt tänkte jag lägga upp lite på bilder på fotbollshunkar som inte bara är duktiga på fotboll utan också snygga i håret. Kanske kan få någon insparation där? Men ska absolut göra inlägg för män, det är ju trots allt er vi tjejer spanar på. Allt från färg till frisyrer och produkter. Så fortsätt läsa och skriv gärna!

susanne

Heej, absolut kan jag göra de. Men det vore enklare om jag visste lite om ditt hår. Långt? Kort? Lugg? För att kunna tipsa dig bäst :) Kan ju inte rekomendera en snygg lugg om du inte har eller inte vill ha någon. Tänkte lägga upp lite frisyrer på hur jag ser ut till vardags o fest med, ska bara bli vän med min nyinköpta kamera :)

Kommentarer
Postat av: Nathalie.

Du är så duktig gumman! <3

2008-07-07 @ 00:05:10
URL: http://hakunamatata.blogg.se/
Postat av: Tove

super bra blogg! ska verkligen följa med här nu, från första början. tänkte kolla hur jag ska göra med mina utväxt, så att det inte blir ojämn färg när man jämför med resten av håret så att säga. Är ganska blond, förrutom i utväxten nu då där jag är mörkblond/ljusbrun. Och det är verkligen jättesvårt att veta hur länge man ska ha i färgen och hur man ska lägga upp det när man ska färga utväxten. Något tips om hur jag ska göra om jag vill färga det hemma? Har tänkt att prova även på salong och ha lite guldnyansade slingor, eller ljusbruna, men det skulle ju såklart vara toppen om man kan göra även det hemma, då min ekonomi inte alltid räcker till. tipsa annars gärna om billiga salonger där de färgar ganska billigt, om du vet några! Tack för en superblogg!

2008-07-07 @ 00:30:11
Postat av: susanne

ja det är jju en bra idé, jag har mellanlångt hår varken rakt eller lockigt lite fall bara, har en utväxt snelugg. har en till fråga klippte mig för ett tag sen hos en skitdyr frisör men nu så har jag en massa jätte korta hårstrån som sticker rakt ut ser helt sjukt ut. Kan det vara för att hon tunnade ut mitt hår eller kan det bero på att jag tappat mycker hår efter graviditet och amning?

2008-07-07 @ 20:39:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0