Kommentarsvar.

Hej, hann tyvärr inte svara på alla kommentarer. Har flyttat och jobbat och solat lite :) Ska svara på resten så fort jag hinner.

jonna om Behåll färg och glans:
Galet proffsig blogg syster, jag är imponerad. Blir sugen på att fixa med håret, jag vill ha rött hår i höst! pusspådigplutt

Svar:
Haha, saknar dig systeryster :) Givetvis ska vi fixa ditt hår när du kommer tillbaka. puss!

Anonym om Tips inför helgen.:
Det finns jätte mångasom säger att av silica tabletter så växer håret mycket snabbare. Är det sant? Jag skulle så gärna vilja att mitt hår växer snabbare. Finns det några sätt eller produkter som gör så att håret kan växa snabbare. Finns det nått schampo som innehåller nått som kan va bra för håret. Rekomenderar du att jag ska köpa silica tabletter? Skulle bli jätte tacksam för svar.

Svar:
Hej, skrev ett inlägg om det igår hoppas du läser det :) Har ju dock inte provat Silica Forte som de kallas, har läst lite som andra skrivit på nätet. Jag står dock inte för vad de har skrivit.

"Jag testade ändå att köpa en burk, och jag måste säga att jag tror att det hjälpte, mina naglar gick inte sönder lika lätt, och det verkade som håret växte snabbare även om det kanske inte är troligt"

"Har använt Silica Foret i ett halvt år - fick tjockare och vackrare hår, starkare naglar och finare hy. helt nöjd, ska fortsätta med den. "

"Allt sånt där gör att allt hår på kroppen växer mer." (Jag har dock inte märkt av något -Eveliina.)

Carro om Tips inför helgen.: 
Först och främst vill jag berömma din blogg. Man får mycket inspiration! Jag tänkte bara undra om du skulle kunna skriva om lite tips på vad man ska tänka på när man vill spara till långt hår. (Jag har axellångt hår och får det aldrig att växa!). Skulle vara jätte tacksamt om du hade lust för att ge lite tips :)

Svar:
Hej, skrev ett inlägg om lite tips till er :) Viktigt är också att försöka undvika att slita på håret. Använd skydd mot värme etc. Viktigt är att du inte struntar i att klippa dig, hellre kortare och fräschr än långt o slitet.

Melissa om Kommentarsvar.:
Hej, jag tycker faktiskt din blogg är jättebra! Men finns det något/några tips för håret att växa snabbare? Jag hade rätt långt hår och va hos frisören, hon klippte av för mycket och nu vill jag verkligen att mitt hår ska växa snabbare och bli lika fint som förut. Och inlägget om volym att föna och platta håret eller vad du skrev om, du skriver aldrig att det sliter på håret. Kan du inte lägga till när det sliter på håret så jag och alla andra vet. Bamse kram till dig!

Svar:
Kul att du tycker om bloggen! :) Har skrivit ett inlägg om lite tips, men att få deet att växa märkbart snabbare går tyvärr inte.  Säg till frisören nästa gång att du ev inte vill klippa mer än en viss längd, förhoppningsvis lyssnar hon/han. Ahh, bra att du säger till. Tänkte inte på det när jag skrev inlägget, ska absolut skriva det i fortsättningen. Och hur man kan undvika att slita så mycket som möjligt.


Matilda om Kommentarsvar.:
hej! nej jag hade min äkta hårfärg, som är brunt och jag har försök och färgat det svart. Jag har använt dom flesta vanliga märkena men inget som riktigt satt sig...

Svar:
Hm, svårt att säga. Nu har jag äntligen fått ut inlägget om hur man behåller färg och glans så bra som möjligt. Näste steg är väl annars att gå till frisören, eftersom det är enkalre att ge råd när man ser håret osv. Lycka till! 

Kommentarer
Postat av: Melinda

Hej! Jättefin blogg du har och intressanta tips!

Undrar det om det går att på något sätt få mer volym och lockar? För bara något år sedan hade jag volym och självlockigt men nu är det helt borta. Har rakt och tråkigt hår nu och vill inget annat än att ha tillbaka mitt gammla fina hår. Finns det något? Jättetacksam för svar.

2008-07-29 @ 21:57:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0