Kommentarsvar.

Det är jättekul med alla kommentarer! Skriv mer :)

Matilda.

Jag har en fråga. Varje gång jag färgar håret så åker färgen ALLTID ur efter antal tvättar.och nej, jag har inte toning...Ska jag tänka på nått när jag färgar håret eller efterbehandling? /matilda
Svar:
Hej! du är nog inte ensam om detta problemet. Ska göra ett inlägg om tips och produkter för att behålla glansen och färgen. Var du blond innan du började färga håret? Vilket märke använder du och vilken färg? :) Håll utkik efter inlägget, dyker upp nästa vecka!

Sandra:
Snyggt, vilken färg har hon i håret?
Svar:
Ja, blev förhoppningsvis en lite förbättring. Färgen har hon fixat själv hemma, men ska kolla upp vilken det var. VIktigt att tänka på är att utgångsläget påverkar en hel del.
Angelica.
Gillar din blogg som fan! Ser fram emot mer... hehe, titta in på min blogg och säg om jag passar i lugg hihi
Svar:
Hej! Tycker att du skulle passa i lugg. Däremot tycker jag att den ska gå över ögonbrynen och vara rakt klippt. T ex som Olsensyster eller den snygga brunetten nedan. Du borde dock tänka över ifall du ska göra det mitt i sommare eftersom det kan vara ganska jobbigt att ha lugg när det är soligt och varmt. Annars kan de vara kul o satsa på till hösten, det ska jag göra :) Ska klippa lugg på en kompis nästa vecka, så kika in då. :)
   

Anna.

Hej! Jag har mellan långt hår och har jätte svårt för att få volym i det. Hur gör jag och vad ska jag använda? Älskar verkligen din blogg!
Svar:
Kul att du tycker om den! Skönt att få lite feedback eftersom jag gör den för er :) Volym är något jag är grymt bra på eftersom jag älskar det. Senaste utgången fixade jag volymen på alla tjejernas hår. Ska skriva ett inlägg om hur man får till volymen. Produkter, verktyg och tips. Inlägget dyker upp nästa vecka! :)
Sandra väldigt snyggt. vet du vad hennes hårfärg heter?

Nathalie.

Kom gärna med förslag på frisyrer för jättelångt hår också. Kanske inte många som har så långt hår men jag skulle uppskatta det iallafall:)
Svar:
Tack för förslaget! Kommer absolut med inlägg om långt hår.  Missa inte repotaget med Hakunamatata.blogg.se, där jag fixar hennes lååånga hår :)

Cali
.
mer om herr hår och lite mer stavningskontroll tack =)
Svar:
Kul att killar också läser bloggen. Ska absolut skriva om herrhår, dock är det lite svårare för mig att testa och så. Men räknar med att min kära pojkvän ställer upp :) Haha, stavningsfelen får jag skyllq på att jag ofta skriver på kvällarna efter tio timmar på jobbet, ska skärpa mig!

Kommentarer
Postat av: Matilda

hej! nej jag hade min äkta hårfärg, som är brunt och jag har försök och färgat det svart. Jag har använt dom flesta vanliga märkena men inget som riktigt satt sig...

2008-07-15 @ 21:14:51
URL: http://www.metulda.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0