I'm home!

Grekland var underbart, kändes tufft att infinna sig på jobbet kl tolv idag när man vid samma tid igår njöt av solen!

Resan bokades förra onsdagen efter mycket krångel om ledighet från jobbet. 3600kr för en vecka i solen var det ju defenitivt värt. Vi var på ön Santorini och bodde på Willys studios, hahaha! Namnet sa en hel del innan vi kommit fram. Hotellet var fräscht med det närmsta vi kom en pool var brunnen på gården. Det var dock nära till havet där vi spenderade mestadels av tiden. Blev även fyrhjulsåkning, bergsbestigning, åsneridning, ett antal mysiga middagar och otroligt vackra solnedgångar. Preis vad jag behövde efter ett tufft år. Skolastarten känns inte lika jobbigt längre och har t.o.m börjat planera lite inköp.

För tillfället vill inte bloggen lägga upp några bilder =/ detta kommer senare.

På tisdag åker jag till mitt älskade Göteborg! Får se om jag träffar mina forna klasskamrater, ska iaf umgås med min älskade Nenne! Blir en massa tjat, shopping o fest :)

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0