Kommit till insikt.

Jaa, eftersom jag nu ska bli en flitig och förhoppningsvis duktig bloggare har jag studerat andra bloggar. Och har kommit till insikt med att man måste skriva lite om sig själv. Så tänkte börja nu :)

Igår på morgonen bestämdes det att jag o Syster drar till Göteborg för att se BRUCE SPRINGSTEEN!! Drog direkt efter jobbet och hann precis i tid för att se en av tidernas bästa artist. Nästan sextio år, fortfarande het och rockar i tre timmar! Skulle inte kunna be om mer, otroligt lyckat bruce. We Love You.
The Boss


Dagen på jobbet idag var som väntat gansla tung.. För er som inte vet så jobbar jag som säljare sedan två år tillbaka på Elgiganten (brevid studierna). Antagligen ett av de roligaste jobben, iaf som student. Träffar mycket trevligt folk och mindre trevligt folk. Träffade min kära pojkvän på jobbet också, smidigt att ringa honom om jag måste fråga något. Måste dock sluta med det, han får ju inte betalt när jag ringer på hans fritid, hihi. Så här ser vi alltså ut.


Imorgon kl fem ska jag klippa Amanda, hon ser ut som The Grudge, (Enligt henne.) Så smaskiga för och efterbilder bjuder jag på imorgon. Också mina noggrant utvalda fotbollshunkar kommer att ses på bild. Och framför allt så är jag ledig!! Vilket betyder att jag ska kolla på Las Vegas avsnitt precis hur länge jag vill inatt.

Viva Las Vegas!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Åhh va tjusig du är i dina jobbarkläder ;)

2008-07-08 @ 15:37:25
URL: http://jessicafredriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0