Kommentarsvar.

ökänd
om Höstens hårtrender.: när kommer det upp bilder på the indian lady?

Svar:
Haha, antar att du menar Evelyn? det kommer upp snart!


em om Höstens hårtrender.:
Vet verkligen inte vad jag ska göra med mitt hår, har brunt lite självlockigt hår halv långt och jag är så trött på det. Samtidigt så har jag sparat det ett bra tag för att få det riktigt långt. Funderar nu på att klippa av det till axlarna och göra lite ljusa slingor . Så ja, det står helt still vet verkligen inte vad jag ska göra. Några tips? tack för en bra blogg.

Svar:
Hej em! Som sagt så är det svårt när man inte ser håret i verkligheten, det är snyggt med slinogr i ett självlockigt hår, antingen det eller intesiv chokladbrun. Ska du klippa av det så tycker jag du ska satsta på en page som går diagonalt framåt, och riktigt uppklippt baktill för att framhäva dina lockar och volym. Lycka till!


Lovisa om Höstens hårtrender.:
Tack för en bra blogg :)

Svar:
Kul att du tycker om den!


alabama om Göteborg.:
vill ha lite tips om bra sidor på olika hårfrisyer, finns de några du kan rekomendera?

Svar:
Hej! En otroligt bra sida är www.ukhairdressers.com, där kan man välja olika galleri med t ex kort eller långt, blont eller brunt. Finna massa snygga frisyrer!


magi ([email protected]) om Göteborg.:
hej, jag blekte mitt hår i vintras och nu börjar jag fälla jättemycket hår. snälla hjälp mig vad ska jag göra.

Svar:
Fäller du eller går håret av? Om du fäller alltså tappar hårstrået från grunden beror det troligtvis inte på blonderingen. Det kan bero på en förändring i kroppen, kost, sjukdom etc. Går håret av beror det på att du blekt det så hårt så att det bryts vid minsta lilla. Då är klippning aktuellt, även ordentligt med kurer och bort med plattång etc. Besök en frisör!


Bjrk om Göteborg.:
Åh, vilken intressant blogg! Hamnar bland favoriter direkt : D Iofs är jag nyklippt men kika gärna in i min blogg o säg vad du tror jag skulle passa i för frisyr : ) Finns en någorlunda ansiktsbild i det första inlägget : D

Svar:
Kul att den uppskattas! Jag tycker absolut att du ska satsa på lite mer honungsblont i höst, reslutatet ser oftast mer naturligt ut och man slipper en så markerad utväxt! Frisyren passar dig bra, men testa lugg! En rak lugg som går under ögonbrynen är supersnyggt i höst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0