Tidsbrist.

Hej alla kära läsare!

Otroligt kul att ni gillar bloggen, uppskattar verkligen era kommentarer och ni inspirerar mig. I dagsläget jobbar jag väldigt mycket och försöker hinna med allt runt omkring också. Det gör att jag inte kan lägga ner den tid på bloggen som jag skulle vilja. Hoppas ni har tålamod med mig, jag lovar er att den kommer bli grym! Den gör faktiskt att jag längtar lite till skolan så jag kan rapportera allt spännande vi lär oss :) Tills dess ska jag försöka göra så gott jag kan, och svara på era frågor. Så fortsätt läs och skriv till mig!


Imon är jag ledig, och då ska jag minsann skriva smaskiga inlägg som legat och väntat på mig. Hur ni behåller färgen, och om man kan få håret att växa fortare. Givetvis även svar på era kommentarer.

Kan förresten stolt meddela att jag är snart 20 år och har aldrig haft hål i tänderna. (besökte tandläkaren igår..)


Snygg sommarfrisyr :)

Kram!


Kommentarer
Postat av: LadyBimbo



Hej!

Jag tackar GUDARNA och DIG för din blogg!

Naturligtvis har jag en fråga.Tycker du svarar

så bra och med all den kunskap du har.Vilket UPPSKATTAS!

Det är nämligen så att jag har långt hår,inte mellan långt.

Tyvärr så är jag en av naturen stressad person

plus att min kost skulle kunna vara lite bättre.

Men så var d ju d där med figuren oxå SUCK!.

hAR du nåt häslotillskott du kan rekommendera.

Jag vill alltså få d tjockare,långt är det men konsistensen,nja.

Hört talas om Panto 3 kapslar,Blutsaft,Kiselgel,Vitaminer från Hårologi

men hur LÄTT är d att veta.

Förstår att det är svårt för dig att veta men SNÄLLA tipsa om nåt du tror passar,helst i kapselform,men när d gäller håret kan jag göra mkt!

Tack på förhand och för en superbra sida!



Mvh LadyBimbo

2008-07-23 @ 09:36:29
URL: http://bimboalways.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0