Kommentarsvar.

Tina.
Borste eller kam?

Svar:
Kam sliter mindre på håret. Men om man har långt hår så kan det vara lite jobbigt, då rekommenderar jag en så kallad paddelborste. Kostar runt 80kr.

Niclas.
Vettig pojkvän du har! Är trött på allt tjafs om dyra produkter! Förresten, har en fråga om reklam på TV, Garnier har ett vax som verkligen håller för allt, killen står på huvud och sen är frisyren som vanligt igen, kan detta verkligen funka? kanske du kan testa på något? Cool sida.

Svar:
Håller med, han är väldigt vettig och snygg också :). (Men han har D:fi wax och schampo i smyg!)  För det första är det väl nästan omöjligt att stå på bara huvudet??  Och för det andra så tvivlar jag på att frisyren håller så pass bra.  Kan dock tipsa om Garnier Fructis Surf. Ett matt vax som Niclas på jobbet provat nu, han hade fudge innan men tycker detta funkar lika bra. Han har däremot aldrig stått på huvudet med det, ska be honom testa! Kul att du gillar sidan! Skriv gärna om du vill att jag ska skriva om något speciellt.

Malin.
Hej jag har en liten fråga. jag har precis klippt page och alltid när man går från frisören ser det så himla snyggt ut och även dagen efter men sen när man har tvättat det så går det verkligen inte att får det lika snyggt. det ligger helt platt och spray funkar inte heller! tror du att det skulle bli snyggare med volym master? eller har du nått tips på hur jag ska få det att se fylligt ut och luftigt? trevlig helg :)

Svar:
Vi får ju åratals av träning och vårat jobb är att få det se snyggt ut. Ett tips är att titta på hur frisören gör, och fråga hur du ska fixa det hemma. Kanske behöver några speciella produkter etc. Testa en volumserie, för att få det luftigare och fylligare. Volumastern funkar toppen, kan krävas lite träning bara. Läs inlägget om volym!

Matilda.
hej! nej jag hade min äkta hårfärg, som är brunt och jag har försök och färgat det svart. Jag har använt dom flesta vanliga märkena men inget som riktigt satt sig...

Svar:
Ah, okej. Då berodde det inte på vad jag trodde. Ska skriva ett inlägg om det, och speciellt för dig. kommer antaglien upp redan imorgon :)

Kommentarer
Postat av: Melissa

Hej, jag tycker faktiskt din blogg är jättebra! Men finns det något/några tips för håret att växa snabbare? Jag hade rätt långt hår och va hos frisören, hon klippte av för mycket och nu vill jag verkligen att mitt hår ska växa snabbare och bli lika fint som förut. Och inlägget om volym att föna och platta håret eller vad du skrev om, du skriver aldrig att det sliter på håret. Kan du inte lägga till när det sliter på håret så jag och alla andra vet. Bamse kram till dig!

2008-07-17 @ 14:29:47
Postat av: Carro

Hej! Jag undrar om du kan rekommendera några bra produkter till mig? Jag har torrt, självlockigt hår som väldigt lätt blir frissigt. Jag har även färgat det, har brunt med kopparröda slingor. Tacksam för svar! Mvh Carro

2008-07-18 @ 14:13:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0